طراح: جناب آقای مهندس تهرانی، کارفرما: جناب آقای عظیمی، موقعیت: شهرک غرب-تهران، سال 1392

این پروژه واقع در منطقه شهرک غرب تهران می باشد که در حدود 36 سال قدمت دارد. این ساختمان مسکونی تکواحدی در سه طبقه احداث شده است. طبقه فوقانی شامل دو اتاق خواب، یک سرویس بهداشتی و یک بالکن به مساحت حدودا 120 متر می باشد. این بالکن از زمان ساخت دارای یک دیوار جان پناه به ارتفاع 1.4m بوده که دور تا دور آن کشیده شده است و این جان پناه کلا در ضلع شمال و قسمتی از نیمه غربی آن تبدیل به فلاورباکس می شود که به مرور زمان و بخاطر رسیدگی مناسب کارفرما، منظره زیبا و چشم نوازی ایجاد کرده است.

بازسازی این بالکن توسط شرکت طرح زندگی پرتو انجام شده است. در این پروژه بنا به درخواست کارفرما بجای استفاده  از مبلمان متداول مانند کاناپه، میز و صندلی، از باکس های چوبی در قسمت شرقی، غربی، جنوبی و مرکزی و همچنین سکویی چوبی در ضلع شمالی استفاده شده است که یک جریان سیال و در چرخش را برای معاشرت میهمانان و استفاده از این بالکن ایجاد کند. همچنین به دلیل علاقه کارفرما به رنگ های گرم، رنگ نارنجی و نور زرد به عنوان رنگهای گرما بخش مرجع دکوراسیون قرار گرفتند و برای تامین گرمای مورد نیاز در شب نیز یک مشعل الکل سوز خطی در طراحی میز وسط به کار رفته است.

گلدان های رنگی و نوری، لایتینگ و شومینه استفاده شده در این پروژه از محصولات وارداتی شرکت طرح زندگی پرتو است.

طراح: جناب آقای مهندس تهرانی، کارفرما: جناب آقای عظیمی، موقعیت: شهرک غرب-تهران، سال 1392 این پروژه واقع در منطقه شهرک غرب تهران می باشد که در حدود 36 سال قدمت دارد. این ساختمان مسکونی تکواحدی در سه طبقه احداث شده است. طبقه فوقانی شامل دو اتاق خواب، یک سرویس بهداشتی و یک بالکن به مساحت […]