طراح : علیرضا تغابنی، کارفرما : گروه نکسا، موقعیت: زعفرانیه-تهران، سال: 1398

پروژه فاخر گراندو در بهترین نقطه زعفرانیه و در مجاورت مجموعه تاریخی سعدآباد، در خیابان آبان، کوچه زردکوه واقع شده است. موقعیت بی‌نظیر این محدوده به لحاظ آرامش و کم بودن تردد، در کنار فضای سبز و آب و هوای مطبوع، این پروژه را از هر لحاظ متمایز کرده است. نگاه ویژه کارفرما به آسایش و آرامش ساکنان همراه با اصالت، شکوه و مدرن بودن، طرح خاص و معمارانه‌ای را از آرشیتکت خوش‌نام کشورمان دکتر «علیرضا تغابنی» به ارمغان آورده است.
این مجموعه دارای پنج واحد 580 متری و پنج آفیس دوبلکس جداگانه و محوطه استخر می باشد.موقعیت پروژه و ساختمان‌های اطراف آن به گونه‌ای است که حتی از طبقات پایین پروژه، چشم‌انداز سرسبز و بافت زیبای منطقه زعفرانیه و منظر زیبای شهر تهران قابل رویت خواهد بود.

در فضای استخر پروژه از مبلمان فضای باز ایتالیایی شرکت طرح زندگی پرتو استفاده شده است.
شرکت مجری پروژه، نکسا، با همکاری شرکت طرح زندگی پرتو، محوطه استخر این مجموعه را با مبلمان فضای باز ایتالیایی تجهیز کرده است.
شرکت طرح زندگی پرتو مفتخر است که با همکاری مجری پروژه، گروه نکسا، محوطه استخر این مجموعه را با مبلمان فضای باز ایتالیایی تجهیز نموده است.

طراح : علیرضا تغابنی، کارفرما : گروه نکسا، موقعیت: زعفرانیه-تهران، سال: 1398 پروژه فاخر گراندو در بهترین نقطه زعفرانیه و در مجاورت مجموعه تاریخی سعدآباد، در خیابان آبان، کوچه زردکوه واقع شده است. موقعیت بی‌نظیر این محدوده به لحاظ آرامش و کم بودن تردد، در کنار فضای سبز و آب و هوای مطبوع، این پروژه […]