معرفی آتشدان فضای باز Passion

فرقی نمی کند در فضای داخل منزل و یا بیرون در محوطه روباز تراس، حیاط و روف گاردن نشسته باشید، بدون شک نمی توان زیبایی رقص شعله ها را در هیچ فضایی انکار کرد. شومینه پرتابل Passion، جدیدترین محصول شرکت طرح زندگی ست که در این خبرنامه به شما معرفی خواهیم کرد.

طراحی ظریف و شکیل این آبجکت باعث می شود تا در کنار مدل های مختلف مبلمان به زیبایی قرار گرفته و با فضاهای مدرن، مینیمال و لوکس هارمونی مناسبی داشته باشد.
شومینه های پرتابل و یا همان آتشدان ها، در سالهای اخیر توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون را به خود جلب کرده اند. این آبجکت های جذاب و کاربردی می توانند طرح های متفاوتی داشته باشند و در مدل هایی از قبیل میز و استند استفاده شوند.

جنس شومینه Passion از آهن با رنگ مناسب فضای باز است. قطر این آبجکت 45 و ارتفاع آن 90 سانت است. این حجم کوچک باعث می شود تا آتشدان به راحتی در مکان هایی که فضاهای محدودتری دارند نیز قرار بگیرد.


مشعل استفاده شده در این شومینه پرتابل، مشعل گرد با قطر 30 سانت و ساخت کشور ترکیه است که به الیاف نانو در داخل مخزن مجهز می باشد. این الیاف مخصوص وظیفه مدیریت بهینه سوخت را بر عهده دارند. مشعل های اتانول سوز گرد از جنس استیل و با فینیشینگ درجه یک و اتصالات بسیار ایمن ساخته شده اند. همچنین استفاده از آنها بسیار آسان و به صورت منوآل می باشد.


برای سفارش شومینه Passion و یا دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تلفن های شوروم و یا تماس در واتسپ با ما گفتگو کنید.
این محصول در رنگ های متنوع قابل سفارش است.
برای مشاهده مشعل داخل این شومینه اینجا کلیک کنید.

شومینه پرتابل Passion
دیزاین: امیرحسین تهرانی
سال 1400

1 اسفند 1400