طراح: جناب آقای مهندس رضا مفاخر، مدیر پروژه: سرکار خانم مونا بیکایی، موقعیت: میگون، سال 1402

 

برلیانس ساختمانی چند طبقه در یکی از زیباترین نقاط منطقه میگون است که توسط مهندس رضا مفاخر (گروه معماری زما) طراحی شده است. پنت هاوس این ساختمان مسکونی دارای چند فضای محوطه مجزا شامل دو فضا برای نشیمن، فضای جکوزی و استخر روباز می باشد. در چیدمان دو فضای نشیمن محوطه از مبلمان فضای باز و گلدانهای نوری شرکت طرح زندگی استفاده شده است.

 

 

ست مبلمان استفاده شده در این پروژه توسط مارک سدلر، یکی از مشهورترین طراحان محصول فرانسوی طراحی شده است. دیزاین این ست مبلمان خاص از اوریگامی الهام گرفته و با ترکیب زیبا و هماهنگی که از خطوط شکسته و منحنی در آن وجود دارد جلوه بی نظیری به فضای نشیمن این پنت هاوس بخشیده است.

 

 

در کنار ست مبلمان، نشیمن های صخره ای دیزاین شرکت ایتالیایی سرالونگا و همچنین گلدان های نوری نیز در این چیدمان فضای باز استفاده شده اند. با استفاده از گلدانهای نوری که به چراغ مجهز هستند می توان علاوه بر گلدان، روشنایی فضای محوطه را نیز تا حدودی تامین کرد. متریال کلیه این محصولات از پلی اتیلن فشرده است که در برابر نور خورشید و گرما و سرمای شدید مقاومت بالایی دارد. همچنین در مبلمان و گلدانهای پلی اتیلنی سیستم دریناژ تعبیه شده که آب جمع شده در اثر بارندگی از روی محصولات خارج شود.

 

 

برای کلیه ست های مبلمان ایتالیایی شرکت طرح زندگی قابلیت سفارش تشک های مخصوص فضای باز با سلیقه مشتری وجود دارد. شما می توانید سایر ست های مبلمان موجود را در بخش کالاهای موجود وبسایت مشاهده کنید.

 

طراح: جناب آقای مهندس رضا مفاخر، مدیر پروژه: سرکار خانم مونا بیکایی، موقعیت: میگون، سال 1402   برلیانس ساختمانی چند طبقه در یکی از زیباترین نقاط منطقه میگون است که توسط مهندس رضا مفاخر (گروه معماری زما) طراحی شده است. پنت هاوس این ساختمان مسکونی دارای چند فضای محوطه مجزا شامل دو فضا برای نشیمن، […]